onsdag, december 17, 2008

Sjukligt?

Är det verkligen friskt att shoppa så mycket som jag gör? :) Idag efter jobbet blev det en snabbtur till Gallerian. Jag var ju tvungen att införskaffa en outfit till juldagen-utgången. När skulle jag annars hinna med det? *my excuse* Jag ska rocka fett den 25 december tänkte jag:

Supertighta "tvättade" jeans från Vila och en oversize topp från Veromoda. Och så ska jag ha en massa silverhalsband till det.

Dessa stövletter från Wedins blir ett finfint komplement till den ovannämnda outfiten, märket heter Chicas - måste vara nytt hos Wedins.



Och de här bruna köpte jag bara för att! Wedins/Chicas as well.


P.S. Wedins har utförsäljning och 50 %-off på hela sitt sortiment, så ruinerad behövde jag inte bli. :)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Annandag jul är den 26 december ;-) Så det måste vara Juldagen du ska ut o festa :-P

Livvy sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Livvy sa...

Du har så rätt så, rättar mig genast!
Kram