onsdag, december 03, 2008

Gott och blandat

Outleten på Gärdt har startat sin julutförsäljning idag (och den pågår till den 7e). Jag kunde förstås inte motstå frestelsen att gå dit och så klart att jag inte kom ut därifrån tomhänt heller. Har köpt två stora kuddfodral i klassisk stil och en stor Friis & Company-bag (till de gånger jag åker till Linkan men inte orkar med en rullväska). Behöver nu två innekuddar med mått på ca 70x70 cm till mina bamsekuddfodral:

Så här kan ett tidigare oanvänt ljusarrangemang se ut efter att ha varit tänt 5 timmar i sträck:

Min outfit igår. Klänning La Redoute, blus H&M sam stövletter Sixty Seven.

1 kommentar:

Anonym sa...

Haha, muffins numero 3 minsann! :-p Men de var ju så goda! Åh, glömde ju diskmedlet, hade mobilen på ljudlös när du ringde oxå så hann inte vända i tid. Men hämtar det snart! :-9 kramis