söndag, december 28, 2008

Telenor sucks...


Att inte de på Telenors kundtjänst vet om att PUK-koden finns på "Mina sidor" utan påstår att man endast kan få det hemskickat med brev är otroligt. Men här ligger den, min mobil är upplåst! Finally. :)

(På juldagen lyckades min systerson att leka bort PIN-koden på min mobil - favoritleksaken.)

Igår var jag på bröllop hela dagen, därav ingen uppdatering. Fick ha på mig en helt annan klänning än den som var tänkt ifrån början, men det är en historia i sig...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja, verkligen dåligt av dem!
Förresten, känner igen den fina blusen på bilden :)

Livvy sa...

Jag ska ringa dem idag i klaga o kräva att de betalar tillbaks 200 kr du fick lägga ut på kontantkortet, puckon! (det var C's bättre hälft som tipsade om Mina sidor, tur att nån har koll)

Min "Kelly"-blus, jag härmar henne nåt så hänsynslöst. :)