måndag, december 22, 2008

Mamma vet bäst

Denna bustier har jag fått av min mamma idag, hon köpte den på Lindex eftersom hon tyckte om detaljerna på den, men den passade inte riktigt på henne, fast på mig sitter den som gjuten. Jippi! Jag tycker att bustiern är för fin för att döljas under kläder, och kan mycket väl användas som festlinne (speciellt om man klipper bort rosetterna fram). Kombinerat med en kjol och heels som dessa från Asos blir det en perfekt nyårsoutfit (kan tänka mig en mörklila puffig sammetskjol annars, var man nu skulle få tag på det):



2 kommentarer:

Anonym sa...

Wow! Riktigt snyggt! Du var sjukt kreativ ju=D.. Jag kan inte hitta något=((.. Ingenting, känns kört förfak=/

Anonym sa...

Snygga klackar... påminner om de jag ska ha på nyår (också från Asos). Men om jag känner dig rätt har du kanske ändrat dig om hela outfiten till nyår? :P