tisdag, december 30, 2008

Rosa, blått eller blommigt?

Astrologin är stor i Ryssland, och enligt den läran ska man ha på sig antingen rosa, blått eller blommigt på årets nyårsafton för att ha tur nästa år. Detta fick jag veta igår och det fick mig att börja tvivla huruvida jag skulle ha svart på mig imorgon - som dessutom är en ganska trist färg som smälter in i mängden av alla andra svarta klänningar folk brukar ha på sig på nyårsafton. (Syrran, du skulle ha behållit din blåa klänning!)

Och ja, Lottiz, du hade så rätt när du skrev att jag antagligen kommer att ändra mig angående min klädsel inför morgondagen, haha. Jag hittade den perfekta klänningen som stämmer in på astrologins val ganska väl, på Souk igår. :))) Mitt val tänker jag inte avslöja än, men här är några alternativ som jag har tittat på: En otroligt läcker fodralklänning som finns på Joy - tror att den passar bäst på dem med rak kropp, jag är för bootylicious för den. ;)


Denna underbara skapelse är både rosa, blå och blommig på en gång! Finns på Souk, i bortre änden, kommer inte ihåg namnet på affären. Köpte den inte då den är lite väl konservativ för min smak, satt helt perfekt annars!

Inga kommentarer: