tisdag, december 16, 2008

7 bitar kvar...

...på min chokladjulkalender som jag har på jobbet (perfekt till morgonkaffet). Och tre arbetsdagar kvar - det innebär att jag får trycka i mig inte mindre än 5 chokladbitar på fredag, yes! :)

På tal om choklad - jag var väldigt inne på att går ner en massa kilon lagom till jul. Vad hände med de ambitionerna? Jag har faktiskt gått ner 1 kilo och lyckats att hålla det den senaste månaden, haha. Får ta tag i det efter nyår helt enkelt. Nytt år, nya krafter... Jaja, så länge jag kommer in i stl 29 i jeans är det väl acceptabelt? Här är mina nya snyggingar från H&M &Denim i den nämnda storleken, sitter som gjutna, tillsammans med den nya koftan från samma affär och en blus från MQ:

De morgontrötta påsarna under ögonen bjuder jag också på. :)

Inga kommentarer: