måndag, december 29, 2008

Thoughtful gifts

Jag måste säga att människor jag umgås med är väldigt omtänksamma, i alla fall med tanke på de julklappar jag har fått... Jag nämnde för min bästa kompis för ett tag sedan att jag skulle kunna tänka mig att börja måla igen - jag var ganska duktig på det när jag var liten - och se vad jag fick av henne idag:

Och så blev jag överraskad med denna julklapp av min pojkvän (vi sa att vi inte skulle ge varandra något iår). Han har suttit och photoshoppat en massa bilder från vår gemensamma semester i somras för att sedan trycka en bildbok av dem (http://www.photohome.se/):



(Liten felstavning, hehe)

Mina arbetsgivare är också snälla, förutom att förse oss anställda med mängder av av disk- och tvättmedel, så har de gett oss denna fina filt, hur mysig som helst:

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja, inte illa ;)