tisdag, december 30, 2008

Bra timing

Jag har lyckats att dra på mig en förkylning lagom till nyårsafton. Jag fick ju jobba den här veckan och en av tjejerna på jobbet var sjuk så jag misstänker att det var hon som smittade mig. Så går det för oss arbetsnarkomaner, haha. Men inget stoppar mig från att ha kul imorgon kväll, ganska mycket är investerat i den kvällen. Om inte jag får 40 graders feber förstås.

Veckans roligaste nyhet måste vara att det är bekräftat att Blondinbella ska vara med i Let's Dance. Let's Dance i sig är ett av de roligaste underhållningsprogrammen, men det blir ännu bättre när deltagarna är några man är nyfiken på lite extra. Och Bella är ju vekligen en person everybody loves to hate, så reaktionerna lär inte vänta på sig när det väl drar igång. Underhållningstv när den är som bäst. :D

Inga kommentarer: