lördag, december 20, 2008

Lite om julfesten

Festen blev väldigt lyckad. Vi var 450 pers som fick plats på någon jättelokal söder om söder. Tegelbyggnad som är inredd som en grotta inuti - lade tyvärr inte namnet på minnet, men väldigt fint var det. Vi började med lite mingel med vin och lotteri på kontoret. En kompis till mig hade köpt 4 lotteribiljetter och vann någonting på tre av dem (!), bland annat Orreforsljusstake och en rakapparat från Braun, lyckosten där. Sedan åktes det buss till lokalen, julbuffén och show. De flesta var uppklädda till tänderna, synd att jag inte fotade mer, var för upptagen med att mingla. Vi var några få stycken som hade röda klänningar på oss, resten satsade på svart och mörklila, så vi rödingar syntes mest. :D
Vår kända samarbetspartner, Tomas Edlund, klippte Ana - en arbetskollega till mig, direkt på scen.

Så här fin blev hon!



Jag och min arbetskollega och en av festens fixare Kristi, aka
Scarlett Johansson!


Min klänning matchade med Kristians slips/näsduk.


Jag och Sofia tävlade om juligast klänning.


Inna bjöd på en cool rockig klänning. Hot, tssss.



Inga kommentarer: