fredag, december 26, 2008

Shop 'til you drop

Idag tog jag, min syster och svåger en shoppingtur i Linköping. Lite komiskt att vi shoppar här med tanke på att alla tre är bosatta i Stockholm. :) Men denna östgötska stolthet till största stad har inte gjort oss besvikna, förutom att allting stängde ner kl 16 - vi fick jagas ut. Syrran har hittat en nyårsklänning (bland Vilas vårnyheter (!), min svåger en kostym (Bertonis utförsäljning) och jag har shoppat loss på MQ's rea. Jag har hittat den perfekta kavajen att ha över klänningen imorgon och vid andra festliga tillfällen, precis vad jag letade efter. 50 % och sitter som ett smäck:

1 kommentar:

Anonym sa...

Fast jag ska lämna tillbaka min, tycker inte om den längre. Var på jakt igår efter en liknande kavaj som du hade köpt, men det visade sig vara svårare än vad jag trodde.