söndag, oktober 12, 2008

Suck

Nu är myshelgen nästan över, ett par timmar till och det är dags att gå och lägga sig.

Nyhetssammanfattning:

* Blondinbella gör ett uppehåll i bloggandet, och det är väl för väl, hon ger mig en massa ångest med sitt överskott på energi. Tjejen har hunnit långt på blott 17 år, det medger jag! Undrar hon länge hon orkar att hålla sig borta.

* Josefin Crafoord har åkt ur Stjärnor på is, vilket är lite synd eftersom jag gillar hennes personlighet riktigt mycket, men samtidigt rättvist eftersom hon verkligen inte såg bekväm ut på isen. Tur att hon finns kvar att lyssna på på The Voice.

* Jag och P var ute och gick i skolgen i två timmar i förmiddags. Vädret var sådär höstigt underbart. Jag är helt slut nu, träningsvärken vägrar att ge med sig, imorgon blir det en vilodag!

* Den blekrosa volangblusen finns inte på Kista Gallerian heller. Buhuuu!

Inga kommentarer: