söndag, oktober 12, 2008

Lördagen i efterhand

Så klart att varken jag eller P kom tomhänta hem igår. Blusen jag letade efter var slut i rätt storlek, men det fanns gott om andra godbitar på stans gallerior. Vi shoppade loss inne på MQ på Sturegallerian. Det mesta stod P för men jag passade på och köpte en klänning för halva priset. MQ har alltså smygstartat höstrean, före alla andra känns det som!

Sedan såg vi Tropical Thunder på bion, det sjukaste jag har sett på länge, vet inte vad jag ska tycka om den. Den var underhållande på sitt sätt. Tom Cruise gör sin karriärs knäppaste roll i den... Ben Stiller står för regi och det förklarar väl en del.

Kvällen avslutades med en kinabuffé på Kungsgatan, mums!

Här har jag en "Gucci"-scarf på mig jag köpte på en marknad i Italien förra sommaren. Visst är färgerna fina, men jag tror inte att jag kommer att använda den något mer. Känns fel att gå omkring med någonting som är så uppenbarligen fejk. Jag köpte en vit franssjal på H&M istället som jag använde resten av dagen.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad söt du är!!!!!!!!! Och riktigt fin i håret.

Livvy sa...

Anna, du är för snäll. :) Fluff, fluff, det är mitt hår, går inte ens att kamma igenom det.