måndag, oktober 06, 2008

Att man aldrig lär sig...

Nej, det är fortfarande ingen idé att dricka på fastande mage. Jättekul fest i lördags, men tyvärr så orkade jag inte att gå ut och dansa med alla andra efteråt. Gick hem och däckade istället. Och hur illa jag mådde igår ska jag inte ens försöka att återberätta med ord. Och som grädde på moset fick jag jobba över till kl 22 idag, jippi! Tur att man fick ta taxi hem i alla fall. Lite bilder för att illustrera lördages tillställning kommer här.


Mina läppar ser misstänkt röda ut, men inget läppstift här inte, möjligen lite läppglans.


Detta var en kombinerad inflyttnings-/födelsedagsfest och så här fint har det blivit inne i det nyinredda sovrummet men handmålad fondvägg och en hemmasnickrad urläcker smyckestavla.


Snacks rådde det ingen brist på, önskar jag tog mer...


Moi


Här börjar se aningens onykter ut. :P

Inga kommentarer: