lördag, oktober 04, 2008

Rock chick


Enda stället som har vettig belysning i P:s lya är badrummet. Därav denna avskurna bild. Ska försöka få bättre bilder inne på festen.

Jag satsade i alla fall på en rockig stil ikväll. Svart klänning Style by Stars, kort jacka och rutigt skärp Gina Tricot, spetsleggings Vila. Röda naglar och svart eyeliner hör till.

P är på en så kallad herrmiddag med sina polare förresten. De har sprungit runt i skogen hela dagen i skogen iklädda kiltar innan middagen ikväll. Braveheart is the theme. Hua, jag vet med all säkerthet att P inte är gay i alla fall, bara väldigt metrosexual. Vilket jag tycker är ganska passande, han står ut med allt utseende- och shoppingssnack från mig. :)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Vart tog du vägen igår egentligen? ;-)

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Livvy sa...

Louise: jag drog hem och däckade. Anna: nä, bara röda naglar. Använder nästan aldrig läppstift. :)

Anonym sa...

Jag vill se fler bilder och där ditt ansikte syns också! Har aldrig sett dig med rött läppstift, om det nu var det du hade :)