fredag, oktober 10, 2008

Half dead

Ännu en tuff dag. Jag var uppe och gick en timme innan frukosten igen. Två träningspass blev avklarade efter jobbet också. Ett pump-pass som verkligen sög musten ut mig; där borde jag ha gått hem. MEN det var ett dance-pass efteråt och dans älskar jag verkligen så jag gick på det också. Speciellt lyckat blev det dock inte eftersom mina ben var som gummi efter pumpen, jag var nära att kollapsa. Synd på ett så roligt pass, det var streettema, ascoolt. Ska nog undvika dubbla pass två dagar på raken i fortsättningen.

GI tog jag avsteg ifrån idag, annars hade jag nog inte klarat av träningen. Säg, finns det bättre alternativ till snabba kolhydrater (min kropp skrek efter) än muffins och kexchoklad, haha?

P kommer hit i helgen, igen, kors i taket! Ska bli supermysigt. :D

Inga kommentarer: