onsdag, oktober 08, 2008

Ångest

Den tighta fodralklänning jag hade på mig i lördags was not working på mig har jag kommit fram till. Det har lagts ut ett antal bilder på mig på Facebook iklädd denna, så det var bara att inse fakta. Hade nog varit bättre om jag behållit den lilla jackan från Gina på, men det var alldeles för varmt på festen. Full OCH tjock Livvy blev bara för mycket för mig, så nu har jag bestämt mig - jag ska ner 5 kilo! Det konstruktiva beslutet borde kanske ha varit - sluta upp med att ha tighta kläder på dig, du är inte 14 längre. Men jag vill inte ge upp riktigt än. Jag ska ner från 64 till 59 kilo, så det så. Jag är 172 cm lång, så 59 kilo tycker jag är en sund målsättning. Hoppas att bloggen kan motivera mig.

Ska köra stenhård GI plus träning startandes imorgon. Wish me luck!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Nu tycker jag att du är lite väl hård mot dig själv. Det var nog bara fel klänning! Du är ju redan smal och fin som du är ;)

Livvy sa...

Tack Anna, snäll av dig att säga så. Men allt är ju relativt. =)