onsdag, oktober 22, 2008

Bröllopsnoja

Jag har blivit bjuden på bröllop och det äger rum redan i slutet av december! Så kul, så kul, speciellt med tanke på vilka det är som gifter sig - båda två är mina vänner, jag har känt dem länge, de hör verkligen ihop och har varit tillsammans hur länge som helst. Oj, vad vi har gått och spekulerat när de ska slå till och nu är det utrett! :)

Även andra kompisar är bjudna vilket är ju alltid roligare än att gå på bröllop där man inte känner så många. Så klart att jag redan börjat tänka på vad jag ska ha på mig, klädsel är kavaj, så jag ska leta efter en lämplig cocktail-klänning, dvs knälång festklänning. Det finns gott om fina festklänningar på mina favoritsajter men trenden är kortare än knälång, så passande längd blir svår att hitta. Denna hittade jag på Josefssons (ett av concept stores på Ellos.se) idag och den är tyvärr för kort, men jag beställde den iaf, så söt som den är:

Inga kommentarer: