fredag, oktober 17, 2008

Mätt på chips

Urrk, nä, det finns en gräns för hur mkt chips min mage rymmer... Även denna fredag blev det Idol, nu gissar jag på att Robin B åker ut, den killer suger, annars blir det väl Jazmina, för den tjejens röst håller helt enkelt inte.

Kl 21.30 börjar Wedding Crashers på SVT1, perfekt. Dessutom har jag velat se den ända sedan den kom ut på bio för några år sedan. Jag gissar på att jag inte kommer att kunna somna tidigt ikväll, som jag skulle vilja, då mina grannar har ställt till med en dunderfest. Annars brukar det vara väldigt lugnt i huset, förutom någon idiot som plinkar på sin gitarr sent på kvällarna ibland.

What else... Jag var på ansiktsbehandling på Centralbadet idag, hur skönt som helst, så här len hud har jag aldrig haft känns det som. 5 gånger till och jag är tillbaka på babisstadietvad gäller lenhet, allt för D-dagen. :)

H&M har börjat rea ut finfina höstgrejor, jag köpte et svart spetsklänning från H&M Trend för halva priset, nu väntar jag bara på det rätta tillfället för att använda det. Och vad ska jag ha på mig imorgon kväll? Hmm...

Inga kommentarer: