torsdag, oktober 30, 2008

Höstlov

Tänk vad länge sedan man fick ha höstlov, och det kommer aldrig mer tillbaka (sommarlov vill man inte ens bli påmind om). Nu är det pensionen man har att se fram emot, huhu. Imorgon har vi en så kallad klämdag på jobbet, så jag får minihöstlov i alla fall. Undrar varför de har valt just 31 oktober, var det Halloween eller allhelgonaafton som vägde tyngst? :)

Imorse stod vågen på 63,4 kilo idag, så det går åt rätt håll igen... Jag känner mig mycket mer vältränad nu än för 2 månader sedan dock. Jag hade en väldig lång träningspaus, på nästan 2 år, innan dess och hade blivit av med en massa muskler. Men nu känner jag att jag har blivit starkare och musklerna väger ju ganska mycket. Och undrar om inte byxorna börjar sitta lite lösare? Let's hope so.

Och till slut, lite bilder från Amys konsert igår. McDonald inte Diamond, attans att deras namn ska vara så lika... Jag har råkat säga Diamond några ggr utan att vara medveten om det och har tydligen skapat förvirring i min omgivning. Amy McDonald är i alla fall grymt duktig på att sjunga och spela gitarr, och killarna i bandet är inte jobbiga att titta på. :P Det var fullt på Debaser, fast publiken var lite svårflörtad men folk släppte loss till slut.



Inga kommentarer: