fredag, november 21, 2008

Vicky Cristina Barcelona

Någon skum film kallad Twilight har premiär idag, folk är helt hysteriska. Vi trotsar strömmen och går på Vicky Cristina Barcelona istället. Ha!

Nu skojar jag bara, vill jättegärna se Twilight. Jag älskar verklighetsflykt i filmform (och bok-); allt som heter historialektion och realism skyr jag däremot. Blir nog ett biobesök till nästa vecka, när det går att få tag på biljetter till den ovannämnda filmen...

Efteråt är det Scandic Anglais som gäller. kan fortfarande inte glömma bort deras Strawberry Daiquiri, en sådan eller två får det bli för att fira helgen.


Casual Friday = klänning på gränsen till för kort. ;) Den kommer ifrån Ellos, till den har jag en märkeslös sjal (fr Gärdets outlet), bälte Gina Tricot, stövlar Bronx samt väska DBL.

Cheers!

11 kommentarer:

Anonym sa...

Underbar film. Enjoy!

Livvy sa...

Tack, det hoppas jag verkligen. :) Trevlig helg!

Anonym sa...

Bejakar väl mina feminina sidor kanske... Trevlig helg själv. kram

Anonym sa...

Åh, den vill jag också gå och se... Har fått fina recencioner och Woody Allen är alltid speciell. Du får berätta sedan vad du tyckte om den

Anonym sa...

Humm de däe skorna känner jag igen ;o)

Anonym sa...

Kan hon blogga från Paris tro? /C

Anonym sa...

Finns fler födelsedagsbilder på min blogg, bara så du vet...

Det tror jag inte hon läser:) Olivia dricker vin och glufsar i sig bree osten:)

Anonym sa...

Kan inte bärga mig från att höra kommentarer från paris / Elise

Livvy sa...

Anna och Ovana: en av de bästa filmerna jag har sett på länge, trots att den alltför pessimistiska sensmoralen!

Goldiez: dessa stövlar är bara för sköna, and you know it. :) Fina bilder också. (Har hållit mig till ett glas rosé bara).

C: nä, det hann jag så klart inte, får ta igen nu istället. =)

Anonym sa...

Snygg outfit!

Livvy sa...

Tack Hanna, det tycker jag med måste jag erkänna. :)