tisdag, november 18, 2008

Tävlingsbidrag


Min favoritbloggerska Engla utlyste en tävling igår där man kunde vinna en laptopfodral bland annat. Jag antog utmaningen tävlingsmänniska som jag är, inte för jag var så mycket ute efter vinsten utan eftersom själva tävlingsmomentet var så roligt. Man skulle maila en bild till Engla med en outfit i antingen vitt och guld eller svart och guld, samma färger som vinsterna var i. Nu är det så att Engla är en av Sveriges största bloggare och hade säkerligen flera tusen bilder att välja bland. Jag vann... inte. Men jag gillar mitt bidrag så mycket att det kan få plats här i alla fall. :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vi får se till o ta en fika eller ngt tycker jag...i våra gröna klänningar..haha ;) Kram Kelly

Livvy sa...

Jag är grym på att baka och har massvis med tesorter = mkt fikavänligt hem. :P