onsdag, november 12, 2008

Fettdebatten

Jag kommer att följa fettdebatten i TV4's Kalla Fakta på söndag med stor spänning. Eller egentligen inte. För att jag redan vet att de har rätt, av egen erfarenhet. Det lättaste och snabbaste sättet att gå ner i vilkt är att skära ner på kolhydraterna.

De senaste tre veckorna har jag ju gjort ett halvhjärtat försök till att gå ner i vikt lagom tills min födelsedag genom att öka träningsdosen, men fortsatte att hålla mig till ungefär samma diet. Och vikten står stilla. Sedan att det kan bero på att jag ökar i muskelmassa är liten tröst, då det är kilominsking som är målet. Nu kan jag ju ha nyårsafton som mål istället. Tänker inte göra en Blondinbella och svulla mig tiden fram till jul. :)

Omstart imorgon! Jag fuskstartade idag, käkade bara fett och proteiner, lättare att vara nyttig hemma. Se bara vilken middag jag lagade till mig, orkade inte ens att äta upp, men gott var det:

4 kommentarer:

Anonym sa...

Om du ligger hemma o är sjuk idag så måste du ju självklart göra din födelsedag roligare genom att nätshoppa några snygga plagg ;-)
Grattis vännen!

Anonym sa...

Grattis baby! /Christine

Anonym sa...

hoghpuagopjpga

Anonym sa...

Grattis på födelsedagen //Marie (PVS/adm)