onsdag, november 26, 2008

Jag är outad

Ja, jag fyllde faktiskt 31 för två veckor sedan, som Goldiez var snäll nog och nämnde i sin blogg. Tack för den liksom, haha. Kan ju vara intressant att veta för de som råkar läsa min blogg men inte känner mig personligen. Det är lika bra att bekänna färg, dessutom ett sätt att profilera sig bland alla 18-åringar med bloggar. :) Jag lever dock ett något atypiskt liv för en 31-åring; jag saknar bil, barn och villa och är inte ens i närheten av att komma i besittning av något sådant. Det är väldigt ego av mig jag inser det; med bil, barn och villa comes responsibility, och det finns just nu inget som sätter stopp för shoppingslusten eller utseendefixeringen. So go Livvy säger jag till mig själv och blogga precis hur mycket du vill hur länge du vill!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Klart du ska blogga... Själv har jag både man och barn och bil. Dock ingen villa. :-)

Livvy sa...

Yes, I'm keeping up the good work. =)

Anonym sa...

När jag fyller år får du slänga upp det på din blogg :) pay it forward principen! Vill fortfarande se fler Parisbilder...