fredag, november 07, 2008

I gryningsljuset


Trivdes i mina kläder idag: enkelt men snyggt tycker jag. Tröja La Redoute, blus H&M, pärlhalsband Glitter (tänk att få ha ett äkta sådant någon gång, har bara äkta pärlörhängen i min ägo än så länge), jeans Gossip (köpta på Gärdets outlet), stövlar Skofabriken Stockholm (köpta på samma outlet) samt väska Bianco. Lite längre bort står även en Guess-resväska, gissa var jag köpte den? Jag har verkligen lagt ut en smärre förmögenhet på den där outleten vid mitt jobb.

Köket ser inte heller så illa ut i bakgrunden. :)

I skrivandets stund sitter jag i min killes sovrum, i Linköping, Idol på i bakgrunden. Bort med Lars, han massakerade Smells Like Teen Spirit!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Äh, Lars gjorde låten på sitt sätt. Vad mer kan man begära? :)

Förresten, kolla gärna in min blogg, jag säljer kläder, skor m.m.
http://caipirinhacupcakes.blogg.se

Livvy sa...

Föll mig inte i smaken bara, jag säger inte att min åsikt är allmängiltig. :) Måste tacka Kevin för hans proffsighet och engagemang btw!

Unknown sa...

Jag håller med dig Olivia. Framförandet var verkligen helt kasst! Dessutom har den killen sagt så mycket knäppa saker om Idol. Bra att han åkte ut tyckte jag. :)

Anonym sa...

Haha klart att Jenny är med o kommenterar här när det gäller idol ;-)