måndag, november 17, 2008

Muttrar lite

Helgen måste ha varit riktigt hektisk eftersom jag vaknade med ett munsår - ett säkert kort när jag har stressat för mycket. Och så klagar folk på jobbet på att jag är butter när de inte fattar enkla saker, morrrr. Måndagen är den dagen då jag alltid är på sämst humör, då ska folk undvika att prata med mig alls om de vill slippa att bli utskällda. Nä, det är bra att jag blev tillsagd, inte kan väl andra rå för att det är måndag och jag har munsår? Jag tar åt mig...

Today's look. Väskan gillar jag mest! Kallt idag då åkte den varma nya koftan från Lindex på, myyys. En varm och snygg, lite längre jacka saknar jag dock fortfarande...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej

PVS ekonomi tackar för chokladen den var god, vi är besvikna på
att inte Christne var med på något kort från din 25-årsdag, vi ver att hon vill vara med på bloggen ibland.

Hälsn PVS ekonomi

Livvy sa...

Hej PVS!

Jag hade några kort på Christine från festen, men bara i grupp med andra människor som inte blev så bra på kort. Ville inte beskära... Men jag kan lägga ut ett kort idag när jag kommer hem, om jag får för henne. =)