söndag, november 30, 2008

Carola vs. Sabaton

Beväpnade med chips och en ask Paradis satt jag och Jenny beredda med mobilerna i högsta hugg för att försvara Kevin i fredags. Ännu en gång var jag besviken på att man inte kan rösta på den man vill åker ut! I det avseendet var Big Brother lysande, men mobbningstv:s dagar verkar var förbi för alltid.

Jag och Jenny är kära i Kevin, mest i hans totalt osexiga med opretentiösa sätt och proffsiga sång. Carola är kär i Robin B, garv. Det sa hon ju tom själv i slutet på programmet, men var ganska uppenbart redan från deras första gemensamma repetion. Jag höll på att skratta ihjäl mig, vad är det med Carola och småpojkarna? =)

I lördags var jag och P på Sabaton-konsert, där snackar vi riktigt hårda grabbar. Stämningen i publiken var jättehärlig, jag rycktes med även om jag aldrig hört dem förut. Men förbandet Sonic Syndicat var ännu bättre, lite modernare stuk och vilka mumsiga pojkar till solister, mmmm. Hårdrock framför smörsjungande halleluja-Carola any time för min del.

Inga kommentarer: