lördag, september 27, 2008

Skörden igår

Allt behöver strykas... Kläderna fick följa med mig till Linköping i en liten plastkasse eftersom jag åkte direkt efter jobbet/shoppingen/fikat igår. Allt kommer från Outletbutiken på Gärdet som igår hade utförsäljning av kläder från IC Companys.



En mörkbå tröja med tofsar, en orange kofta och ett grått linne från Part Two. Alla tre i en skön blandning av silke och bomull.




En skjortklänning från Part Two och en tunika från In Wear.



En småblommig blus och kjol från In Wear i 100% silke.

Jag kunde ha köpt mycket mer, det fanns verkligen hur mycket fina grejer som helst. Jag var tvungen att stoppa mig själv helt enkelt. Kalaset gick på sammanlagt endast 1450:-, till min stora lättnad. Vi snackar en besparing på minst 2000 :- med tanke på vad dessa märken kostar i vanlig butik. Jag gillar att känna att jag sparar pengar medan jag egentligen spenderar dem. :D

4 kommentarer:

Anonym sa...

SHIT vad du handlar!!! ;-)

Livvy sa...

Och ändå så lägger jag inte ut allt jag shoopar... ;)

Anonym sa...

Ha ha ha Hoppas att P tjänar bra ;-)

Livvy sa...

Det gör han allt, men än så länge behöver jag ingen sugar daddy. :P