söndag, september 07, 2008

Jag är så het, kan ingen svalka mig?


Sitter på tåget och blir underhållen av några kids som spelar musik på sina mobiler HÖGT. Efter diverse MTV-hits hör jag plötsligt svensk låt och den är bra, framför allt texten! Jag är så heeeet, så heeeet, kan ingen svalka mig. Kidsen sjunger med och jag tänker "måste komma ihåg refrängen, måste komma ihåg refrängen, så jag kan hitta den sedan, det är ju bloggmaterial om inte annat". :)
Hur som, precis så kände jag mig i fredags, I was on fire och behövde släckas, svetten lackade, då jag gick på de emininenta Club Sessions på BK. Urrk så kul jag hade trots sömnbrist.
Förfesten: tre personer födda kring 80-talsstrecket skakar loss till 90-tals Eurodicso, vi var heeeelt galna. Happy Hardcore fick igång oss. Sedan träffar vi på en massa folk loss på utestället, kramkalaset utbryter.
Jag satte mig på bussen hem kl 8 på morgonen med ett leende på läpparna. :) Fyra timmars- sömn - oslagbart för kreativiteten!



Me and Miss Goldiez

2 kommentarer:

Anonym sa...

det var björn rosenströms låt het du hörde!

Livvy sa...

Tack Kim! Kom fram till samma slutsats efter lite googlande, visst är den bra?