torsdag, september 18, 2008

Hair mania






Ja, jag jobbar på ett företag som har med hårprodukter att göra. Igår var jag och andra kontorsråttor på en hårmodevisning som företaget anordnar med jämna mellanrum. Mycket trevlig tillställning som riktades mot frisörer. Temat hår fortsatte idag då jag gick och fixade den där utväxten jag inte var så stolt över. Här kommer en bild på mitt nyklippta/färgade/plattade hår.




Det lönar sig att använda professionella hårprodukter har det visat sig. Inga kluvna toppar trots att det var ett halvår sedan jag klippte mig, så frisören behövde bara ta lite på topparna. Hurray! Bra för mig som håller på att spara ut håret igen. :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad fint det blev! Älskar når de gör hår naturligt. Bra frisör+hårinpackning allt man behöver för att vara fin i håret :D :D :D Jag sparar mitt hår också..

Livvy sa...

Tack anonym för dina snälla ord. Jag måste erkänna att jag också tycker att det blev fint. :)