söndag, september 14, 2008

Min uniform i helgen

Jag brukar sällan/aldrig ha på mig samma kläder två dagar i rad bara för att jag tröttnar på dem redan första dagen och älskar ombyte (:)). I helgen har jag dock fallit för samma look, med undantag för några små detlajer. Min snälla syster som jag besökte i eftermiddags tog kort på mig. Hon älskar att fota och lovade dyrt och heligt att hon skulle få mig att se vettig ut på bilden även om hon tog med huvudet. :P Hon menar att alla kan bli lika fotogeniska som hon bara de lär sig att posa. Here is the result...


Detta har jag på mig: virkad mössa MQ, sjal Vila, skinnjacka Ellos, tröja H&M Devided, avklippt kjol MQ (volangen är borta, phew), stövlar Skopunkten (love them) samt liten skinnväska Topshop. Det var en riktig pärs när jag skulle köpa dessa stövlar, de ha ju det där stående välj 3 betala för 2-erbjudandet på Skopunkten. Snacka om en mardröm för en shopaholic som jag, sprang dit säkert 5 gånger och bytte innan jag bestämde mig vilka tre par jag skulle ha (hann med både den på Sveavägen och Feet First)... Hua!

Inga kommentarer: