lördag, september 27, 2008

Det förstås

Detta hade jag slängt på mig idag:
Kofta (struken) Part Two
Vitt linne Veromoda
Blå chinos H&M Divided
Platta skor Bronx

Trots att dagen nästan var somrigt varm, så hade jag på mig en jacka också (duh).
De där blå chinosen, som även Engla har köpt nu, är en historia för sig. Jag har verkligen letat efter ett par marinblå chinos för ett par, tre veckor sedan, så hittade jag dessa på H&M till slut, men inte i rätt storlek. Jag har varit på alla Divided-avdelningar inne i centrala Sthlm, men de var slut överallt! I ett sista desperat försök åkte jag ut till Kista där jag äntligen hittade dem i det jag trodde var rätt storlek. Hade dem på mig samma kväll, men insåg att de var FÖR STORA, tyget töjer sig ganska mkt. Så jag åkte ut till Kista dagen efter för att köpa ett par till, fast storlek mindre denna gång. Mitt shoppingberoende kan gränsa till besatthet när jag får för mig att jag vill ha ett visst plagg. :P

Inga kommentarer: