lördag, september 27, 2008

Lördag

Isch vad folk det var på stan, märks att det är lönehelg. Jag och P har gjort en shoppingrunda, dock bara för hans skull. Jag köpte ett par handledslindor till boxningshandskarna bara. I övrigt var det skygglappar på för att jag verkligen inte behöver mer kläder just nu.

P har bland annat köpt ett par skitsnygga skinnhandskar och en oversize halsduk på MQ . Jag agerade smakråd, vilket jag älskar att göra. Shoppingssuget blir tillfredställt men det är gratis. Så käkade vi på McDonald's och jag kan verkligen rekommendera deras nya waffle fries för alla friterat-fantaster. :P



Vackra Linköping, med osedvanligt mycket folk.

Det jag kallar för handledslindor.

P:s inköp.


2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag var också och shoppade idag och det var nästan outhärdligt med så mycket folk på stan. Jag lyckades dock hitta asfina kläder på Zara, rekommenderas starkt!

Livvy sa...

mm, Zara är fint. Det ryktas om att de ska öppna även i Linkan, liksom NewYorker. Då kan man ju nästan flytta tillbaka. :D