fredag, april 24, 2009

Underbart

Jag kan inte låta bli att vara ännu lite mer extatisk, eftersom det nu är helg, vädret är så bra som det kan bli i april, med löfte om sommarvärme runt hörnet, jag får umgås med en massa trevliga människor i helgen och kontot precis har blivit påfyllt!

Undrar vad det är för tulpansort, de är planterade under buskarna precis vid husentrén. Sådana skulle jag vilja ha på min framtida tomt... Vackare ting har man sällan skådat.

Mina rabatter på Lindex (25%) gick till köpet av en ful men nödvändig beige bh i halterneckmodell och detta underbara ljuvliga (mer träffande) linne, inte lika nödvändigt men så mycket roligare: Har dessutom handlat presenter till två födelsedagskalas i helgen, det var det som var främsta målet med den korta shoppingturen idag. :)

2 kommentarer:

Ida sa...

Ljuvligt linne, och ljuvliga tulpaner! Mina har börjat fått knoppar, och jag är alldeles salig, satte dem själv i höstas ;)

Yeah-teen kommer från Emilio, jag köpte min på MQ!

Livvy sa...

Of course, kommer ihåg att jag tipsade P om den, inte en tanke på att köpa den själv dock. :)