lördag, april 04, 2009

Så jäkla skönt!!!!

Wow, vilken härlig vårdag det är idag. Jag och P har sprungit runt på stan, shoppat lite, fikat lite och blivit underhållna av ett gäng schalger- och Let's Dance-artister som uppträdde på Trädgårdstorget i Linköping idag. Sveriges största Ginatricot-butik öppnade i Linköping nyligen förresten - de var en av sponsorerna till dagens event på Trädgårdstorget. Här är lite bilder i urval som får illustrera dagen:

Magnus - inte helt bekväm i sin roll som konferencier.
Emilia körde konstiga poser precis som under Melodifestivalen.
Velvet - jag gillar hennes musik och stil.
Mina kläder idag. Skinnjacka Cubus, huvtröja Juicy Couture, Heidi-tee, jeans GT, bälte Carlings (precis nyköpt) , väska H&M samt skor Topshop.

Ser jag nöjd ut eller? Vi lunchade på Espresso House, på Trädgårdstorget i Linköping. Det var jättemycket folk ute på stan och proppfullt på alla uteserveringar. Vinterdvalan är över!Shoppingen idag. Det blev en svartvit skjorta och blåritug halsduk på Indiska, två nitbälten i skinn på Carlings (jag fick båda för 149 kr, kap!) samt ett par RayBan-wannabes på Lindex, eftersom jag glömde bort att packa ner solglasögonen.

Inga kommentarer: