onsdag, april 01, 2009

Topshopping

Jag följde min kompis C på en tur på stan idag efter jobbet. Hon behövde smakråd vad gäller klädval och jag ställde mer än gärna upp - personal shopper skulle vara ett yrke för mig om inte jag redan gått och blivit ekonom. Den affären som föll oss båda mest i smaken var MQ, där fanns det hur mycket som helst fräscht... Bondelid imponerade mest på mig men sitt marina tema. Jag skulle vilja ha allt själv, ränder, prickar, denim, urgulligt alltihop:

Tänkte visa upp min bruna Mc-jacka, jag köpte den på Ellos i höstas, såg att de har exakt samma modell även i vår: Det blev även lite shopping på Souk-gallerian som stänger senare än majoriteten andra i stan. EDC där inne har total utförsäljning med 50-70% rabatt förresten. För min egen del blev det en topp på Topshop - 50%-rabatt på den med, så jag kunde inte låta bli:

3 kommentarer:

Louise sa...

Nå!!! Hur gick det med telefonsamtalet från igår? Är ju nyfiken ju!!

Jag ändrade namnet lite på min blogg. Tog bort "bravader" och kör nu på "Den Glammiga Skandalmorsan". Lät bättre.

Länkade din blogg i persongalleriet =)

Livvy sa...

Louise, det är bara en urjobbig kille från mitt förflutna, jag ser inte fram emor att höra från honom nåt mer... Hoppas han fattade vinken när jag lät bli att svara på hans sms.
Tackar för länkningen. :)

AnnaZ sa...

Hmm.. ska nog slå en pling till dig snart