söndag, april 19, 2009

Fina söndag

Syrran fick med mig ut på stan idag och tur var väl det för att vädret var fint (soligt i alla fall) och shoppingen lyckad. Vi avslutade med en fika på Wayne's för att fira våra inköp.

I brist på äkta Raybans kör jag på fake. Skinnjackan kommer från Ellos, ett lyckat köp!

Vi köpte varsitt blommigt fodral på GT, 99 kr var det nedsatt till, mindre än vad jag betalade på Wayne's för min mat!

Jag hittade min efterlängtade jeansskjorta på MQ, Zoul för 399 riksdaler.

Ännu en nyligen införskaffad figurkramare i min garderob. Just Cavalli köpt i Milano, H&M-varianten var inte bröllopsvärdigt nog. :)

3 kommentarer:

Felicitas sa...

Du är döläcker snygging! :D

Felicitas sa...

Milanoklänningen var extra underbar!

Livvy sa...

Tack för att jag slapp att säga det själv :)))