torsdag, april 02, 2009

I förvaringsbehov

Det blev en storstädning idag efter jobbet. Jag är i desperat behov av mer förvaringsutrymme kunde jag konstatera. Trots att alla mina vinterkläder ligger nerpackade i källaren är mina garderober sprängfyllda av vår- och sommargrejer. Inte kul att städa då, när man får skyffla undan skorna i en hög längst ner under kläderna och det hänger tre plagg på varje galge. :(

Därför har jag nu två saker på min önskelista, förhoppningvis blir det fixat redan i helgen. Jag följer Louise exempel och skaffar en Billys bokhylla att ställa i hallen som skohylla, så man kan beskåda alla sina "dyrdripar".


Bild: Ikea.com

Jag har redan en Aneboda garderob, och nu vill jag ha en till likadan att ställa bredvid:

Bild: Ikea.com

1 kommentar:

Louise sa...

Yey! Billys är världens bästa skohylla =)