onsdag, april 29, 2009

Perfektion?

Tja, i alla fall enligt Kelly. :) Jag hade visserligen bytt till vita Converse efter jobbet; det var då den perfekta outfiten skapades, hehe. Här är jobbversionen:Jeansskjorta MQ Zoul, vitt linne Laredoute, chinos H&M Devided, pärlörhängen Podium, flätat brunt bälte köpt på flygplats samt platåskor H&M.

Jag och Kelly gick ut för lite pizza efter jobbet. Sötnosen gav mig en hel drös med armband att välja bland då hon hade rensat sitt smyckesskrin. Ett av dem åkte på handleden direkt, nu när Metallica-konserten är runt hörnet:

I wanna rock!The pink bench

4 kommentarer:

Louise sa...

Jag har hittat klänningen som jag ska ha på bröllopet nu =) Blev en klänning på Sisters =)

Livvy sa...

Cool, jag vill se. :) Vad sägs om att spajsa upp bloggen med en bild? ;)

Anonym sa...

Jättefint!

Linda sa...

Snyggt armband..:) Jag har ett likadant..:) Ha en skön fortsatt söndag!