måndag, juli 20, 2009

Linkan i helgen

Det har varit en skön helg. I lördags var jag och åkte ångbåt längst Göta Kanal i Söderköpingstrakten. Vi hade tur med vädret, solen började skina precis när vi var framme i Söderköping. I övrigt är Söderköping känd för sin glassrestaurang "Smultronstället" som vi också hade för avsikt att besöka. 100-meterskön utanför den avskräckte oss dock.

På kvällen var jag och festade lite med kompisarna från Linköping, hur mysigt som helst. Vi sjöng för full hals till gitarrkomp till grannarnas förtjusning för att sedan sticka ut på Harrys. Där inspekterade jag den nya klubben Sliver - fräscht men de borde ha investerat i bättre luftkoditionering, det var som att dansa i en bastu. Kul men svettigt var det.

Hela söndagen gick åt att sova, kolla på film och käka godis. En perfekt helg med andra ord.

Vackra Söderköping

Den lilla ångbåt som jag, P och hans föräldrar åkte.

Jenny och Andreas som var med på förfesten. Fräscha och solbrända - de har haft semester...

Inne på Sliver
Cool tavla på Sliver som jag inte kunde låta bli att posa framför.

1 kommentar:

Jenny sa...

Jag måste säga att jag tycker du har extremt snygga kläder på dig på Sliver. ;)