tisdag, juli 28, 2009

Detox

Att detoxa är rätt jobbigt de första dagarna. Jag kunde knappt öppna ögonen imorse trots 8-timmars sömn. Min kropp skriker efter kaffe och socker just nu. Det blev inte bättre av att vi var ute och åt igår på TGI Friday's. Alla andra smaskade på fajitas och burgare och drack vin, medan jag nöjde mig med lite sallad och soppa. De kan verkligen inte skryta med sina vegetariska meny på det där stället. Om två dagar väntar jag mig att få den beryktade energyboosten annars pallar jag inte med jobbet.

Här är min detoxfrukost från igår:
En avokado, nötter, ett glas juice och te. Till lunch äter jag en härlig sallad som jag får fota en annan dag. Till middag ikväll får det blir ugnsrostade rödbetor med cherveost (detoxrecept).

Jag kämpar på.

1 kommentar:

Anonym sa...

Starkt jobbat! Kämpa på