tisdag, oktober 27, 2009

Julrött

Som kontrast till alla svarta och grå kläder som jag har köpt/haft på mig på sistone är jag sugen på lite mer färg. Kombinationen svart och rött är supersnygg och känns aktuell med tanke på den juletid som kommer... Här är några finfina exempel på den:

French Connection Asos.com och Ellos . Den röda French Connection tunikan gillar jag jättemycket, skulle kunna använda den på jobbet, hmmm..
Chicy.se den perfekta klänningen till julmiddagen med jobbet?


P.S. Jag har äntligen fått fast anställning tjohoo! Och ja, det blir en julmiddag med jobbet 17e december...

3 kommentarer:

lottiz sa...

grattis till anställningen!

Bison o Olofs blogg sa...

Skoj och vad skönt att du fått anställning :)

Susan sa...

Åh, Grattis!
Vad roligt! Som en julklapp i förskott..?