onsdag, oktober 21, 2009

Blog Awards

Åååh, lördagen var alldeles underbart mysig och rolig. Too bad att jag skulle flytta dagen efter och fick ta det ganska lugnt. De här senaste dagarna har jag försökt att komma iordning i lägenheten och har kommit en bra bit. Två besök på IKEA hann jag med till och med. Men nu ska jag visa vad som hände i lördags. Vi började med Afternoon Tea på Café Opera med massor med goda bakelser, mingel och tävlingar.
Det var jättefint stylat i lokalen med bland annat denna skapelse som bordsdekoration. Min casual outfit, nittröjan är H&M Divided, jeansen Vila samt skorna Din Sko.
Therese, Kelly och Jane på teminglet.
Senare på kvällen var det dags för lite förfest på Hotel Storys bar där jag fann dessa rosiga tjejer som jag hängde med sedan i stort sett hela kvällen. Stina och Delinda, vi stack ut bland alla andra klädda i svart.
Kvällen avslutades på Café Opera där det utdelades awards av olika kändisar i diverse olika kategorier . Till och med ministrar närvarade. :-O Elin Kling som delade ut pris för året nykomling (vem var det, jag har ingen koll på de nya bloggarna) var snygg som vanligt. Foki som vann hela tre priser, bland andra för Årets blogg, har jag tittat in hos endast en gång... Jag hade på mig en klänning från Elise Ryan, nitbälte från Ginatricot, väska Guess samt ett par urläckra heels från Bianco som tyvärr inte kom med på bild.



5 kommentarer:

delinda sa...

såå najs dress tjejen =)

Anna sa...

Snygging!
Och vilken rolig kväll du verkar ha haft!

Kelly sa...

Du var skitsnygg! :-D

Livvy sa...

Tack, tjejer, ni är snälla ni. :)

Jenny sa...

Snyggt skärp. Hihi. :)