fredag, maj 22, 2009

Recension av Matthew Williamson


1. Turkosa jeans med gulddragkedjor. Dem köpte jag på H&M Online. De är normala i storleken, sitter väldigt tight över benen och är normalhöga i midjan. Däremot är färgen mycket ljusare och starkare än vad som visas i webshopen. Så snygga är inte mina ben att jag skulle vilja dra all uppmärksamhet till dem, det blev en retur.

2. Baddräkt med guldpaljetter. Det blev ett impulsköp på H&M-butiken i Mörby centrum. Det här måste stå för årets mest onödiga köp. När har jag baddräkt på mig? Den här är ju mest passande att visa upp på stranden, men då föredrar jag att ha den solbrännevänliga bikinin på mig. Sitter väldigt bra över bysten men är inte så smickrande bakifrån då rumpan är skuren för brett. Det blir en retur!

3. Fjärilstopp. Jag föll för den direkt eftersom jag älskar motivet. Fick tag på en M via H&M Online. Den är lös och ledig och skön, it's a keeper!

4. Ceriserosa sidentopp med broderier. Jag beställde denna topp via H&M Online den med. Jättefin kvalité och sitter lagom löst i storlek 36 på mig. Vacker och festlig, jag behåller den gärna. Tror att toppen blir jättefin med en kjol med hög midja till.

Inga kommentarer: