fredag, maj 22, 2009

Kristi Himmelfärd

Märks det att jag inte är lika taggad att uppdatera bloggen längre? Ett tag funderade jag på att lägga ner helt, men att blogga är ett alltför roligt sätt att bevara sina minnen på. Däremot skulle jag aldrig orka hålla på och skriva ner i detalj vad jag gör varenda dag...

I alla fall, jag hade en toppenbra dag igår. Jag tog äntligen tag i att städa lägenheten ordentligt. Dessutom rensade jag garderoberna och bar ner en del grejer i källaren och slängde en del. Mycket tillfredställande. :)

Mitt på dagen kom P från Linköping. Jag lagade en jättegod lunch till oss, att laga man för två är hur kul som helst. När jag är själv blir matlagningen närmast obefintlig.

På kvällen gick vi på förfest hos Halifax-Tom. Väntar på att P ska vakna och ge mig lite bilder så kan jag skriva lite mer om det. Än så länge kan jag visa hur fina jag och min bff V var igår:

1 kommentar:

Anna Z sa...

Snygga som alltid!