lördag, augusti 28, 2010

Curly Sue

Jag är himla trött på mitt torra hår som vägrar att bli fint oavsett hur dyra och "effektiva" produkter jag använder. Dessutom fäller jag som en hund, känns som att jag har tappat halva håret på ett halvår. Jag är desperat att få tillbaka mitt fina hår helt enkelt. Av en slump blev jag tipsad om denna site www.lockig.se, som förespråkar den så kallade balsammetoden. Ju dyrare produkt desto större chans att den innehåller en massa crap som mitt hår inte tål tydligen, jag gick igenom innehållsförteckningen på ett 20-tal olika balsam jag hade hemma i skåpet, INGEN av dem dög.

För första gången på kanske 3 år gick jag och köpte hårprodukter på min lokala Coop-butik, längre än så behöver man inte gå för att få tag på allt man behöver för att få superfint lockigt hår enligt lockig.se. Jag är såld, kör igång idag och ser vad som händer.  :D

Inga kommentarer: