tisdag, juli 06, 2010

Spoiled

Jag har verkligen blivit bortskämd med underbara helger den här sommaren. Denna gång hann jag med en 30-årsfest, shopping med min bästis VK (suck, varför var hon tvungen att flytta), biobesök för att se Eclipse, Utekompagniet med några härliga tjejer, fest med grillning och poolhäng och slutligen en hel söndag på en privatbrygga i Sollentuna med en massa goa människor. Inte undra att måndagen kändes extra trist. Kellybelly var med under söndagen och tog en massa kort. Här kommer några stycken, det finns "bara" 67 stycken till på Facebook:
Bryggan vi hängde på. Jag älskar Stockholms skärgård!
Jag och F töntar oss <3
Prövar mina vingar

1 kommentar:

Lisa - Sockerrus sa...

Att bli bortskämd är bra =D

Har en tävling på min blogg där man nu kan vinna något som gör att man känner sig lite extra tjusig när man bakar/lagar mat. Spana här: http://sockerrus.wordpress.com/2010/07/09/tavling-satt-guldkant-pa-vardagen/

Ha det gott! =)
/Lisa - Sockerrus