söndag, maj 30, 2010

Chocolate Lover

Första bilden i den nya lägenheten. Jag har på mig en kavaj Beyond Retro, långt linne MQ Zoul, liten rosväska Asos.com, skor Deichmann, örhängen - en gåva från en viss Kelly... Allt inköpt för ca 1 år sedan men aldrig använt i just denna kombination - hiss eller diss?

I fredags gick jag och min vän V på ett event som Anna Hibbs och Glitzy anordnade på White Room med temat Choklad och Jordgubbar. Vi började med rosé och jordgubbar i min nya lägenhet för att sedan virra oss bort till White Room. Där träffade jag förstås på bloggmaffian med Kelly Belly i spetsen. <3 Många bilder blev det, dessvärre med lite choklad på överläppen. Se den oretuscherade varianten här, tack Armand från http://www.scenbloggen.com/ som tog fantastiska bilder av kvällen.   

Inga kommentarer: